عقبگرد نرخ دلار پس از یک هفته روند افزایشی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، قیمت میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۳۵۸ تومان اعلام کرد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛مهدی گوهررستمی درباره معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران گفت: در روز معاملاتی دوشنبه ۱۵ شهریور نماد معاملاتی دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان آغاز کرد و در پایان ساعات معاملاتی با نرخ ۲۶ هزار و ۳۲۷ تومان به کار خود پایان داد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی افزود: میانگین وزنی نرخ دلار امروز در بازار متشکل ارز ایران ۲۶ هزار و ۳۵۸ تومان بود که این نرخ میانگین روزانه، ۰.۳۶ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران درباره نرخ نماد معاملاتی یورو تصریح کرد: در ابتدای جلسه معاملاتی امروز این نماد در کانال ۳۰ هزار تومان قرار داشت و کار خود را با ۳۰ هزار و ۹۵۰ تومان آغاز کرد و در پایان ساعات معاملاتی با ورود به کانال ۳۱ هزار تومان، با رقم ۳۱ هزار و ۱۰۴ تومان به کار خود پایان داد.

گوهررستمی ادامه داد: بررسی معاملات یورو نشان می‌دهد میانگین روزانه نرخ اسکناس یورو ۳۱ هزار و ۱۳۷ تومان بود که نسبت به روز کاری گذشته (۱۴ شهریور) ۰.۳ درصد رشد داشته است.

وی گفت: امروز حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارزی ۵ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۱۰۰ دلار و حجم معاملات اسکناس یورو ۷۰۲ هزار و ۱۰۰ یورو بود.

گوهررستمی در پایان پایین‌ترین نرخ معاملاتی امروز دلار را ۲۶ هزار و ۲۵۲ تومان و بالاترین نرخ را در این نماد معاملاتی ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان عنوان کرد؛ در نماد یورو نیز پایین‌ترین نرخ ۳۰ هزار و ۹۵۰ تومان و بالاترین قیمت ۳۱ هزار و ۲۷۶ تومان بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا