رقابت ۱۲۵ اسب در هفته دهم کورس زمستانه /مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود

هفته دهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه کشور به میزبانی گنبدکاووس و با حضور ۱۲۵ راس اسب طی دو روز در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛  هفته دهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه کشور، روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور 125 راس اسب و جایزه 305 میلیون و 725  هزار تومانی در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود که این رقابت‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران است و پخش زنده اینترنتی خواهد داشت.

در روز اول رقابت‌ها (پنجشنبه) 61 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 7 دور 1200 و 1450 متری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و مبلغ 134 میلیون و 750 هزار تومان جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم هر دور در نظر گرفته شده است.

همچنین در روز دوم رقابت‌ها (جمعه) 64 راس اسب با یکدیگر رقابت خواهند کرد که مبلغ 170 میلیون و 975 هزار تومان جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم هر دور در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است؛ رقابت‌های کورس اسبدوانی کشور همه ساله در فصول مختلف در شهرستان‌های گنبدکاووس، بندرترکمن و آق قلا برگزار می‌شود و علاقمندان بسیاری در سراسر ایران دارد.

تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا