بهره برداری ۵۳ میلیارد تومانی پروژه‌های دهه فجر در قصرشیرین

کرمانشاه- فرماندار شهرستان قصرشیرین از بهره برداری پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با ارزشی بیش از ۵۳ میلیارد تومان در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ مرادعلی تاتار پیش از ظهر امروز با اشاره به پروژه‌های شهرستان قصرشیرین به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ۱۶ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با ارزشی بیش از ۵۳ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در تشریح این پروژه‌ها افزود: بهره برداری از مزرعه پرورش ماهی با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ تن، بهره برداری از گلخانه نگهداری مولدین میگو، احداث طرح چهار واحدی خانه متخصصان دانشگاه علوم پزشکی، ساخت جایگاه پرورش مرغ و احداث جاده بین مزارع، تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه رسالت و بهره برداری از تلویزیون شهری در ایام الله دهه فجر انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: احداث مسکن روستایی، کلنگ زنی مسکن مهر ۴۸ واحدی، بهره برداری از سامانه آبیاری تحت فشار کلاسیک ثابت، افتتاح مسکن مهر ۳۰۰ واحدی و طرح‌های جدول گذاری و سنگ فرش معابر روستایی و طرح‌های عشایری در برنامه‌های دهه فجر سال جاری قرار دارند.

به گفته وی اجرای طرح‌های ایام الله دهه فجر ۳۳ نفر اشتغالزایی به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامتی مردم برگزاری راهپیمایی و هرگونه آئین تجمعی و مراسم عمومی در شهرستان قصرشیرین ممنوع است.

خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا