هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟

باتری خودرو یک منبع تولیدکننده جریان برق است که نقش کلیدی در راه‌اندازی موتور و استارت خودرو دارد. باتری‌ها تا زمانی که خودرو روشن باشد در حال کار هستند و با چنین وظیفه سنگینی بطور متوسط پس از ۳ سال به تعویض باتری خودرو نیاز دارید. اما در صورت مراقبت بیشتر امکان افزایش طول عمر باتری ماشین وجود دارد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛بنابر اعلام همگردی، روشن نشدن خودرو با استارت یا دیر روشن شدن آن، اتصالی در قطعات برقی خودرو مانند چراغ‌ها و رادیو، تغییر در شکل ظاهری باتری و خالی شدن خانه‌های باطری از محلول اسیدی و آب چند مورد از نشانه‌های خرابی هستند که برای بررسی باتری به شما هشدار می‌دهند.

اگر در شرایط گرما و سرمای زیاد از خودرو استفاده می‌کنید یا قطعات برقی خودرو برای مدل طولانی در حال کار هستند باتری خودرو دچار دشارژ می‌شود و باید باتری ماشین را شارژ کنید. عمل شارژ و دشارژ باتری بطور متعدد باعث کاهش عمر شدید باتری خودرو می‌شود.

راه‌هایی برای افزایش طول عمر باتری

هرگز از آب‌های کثیف برای باتری خود استفاده نکنید و پس از اتمام شارژ باتری آن را در محلی خنک قرار دهید. هوای بسیار گرم و یا بسیار سرد، قاتل باتری خودرو است. همیشه سعی کنید باتری در دمای معتدلی قرار داشته باشد.

استفاده نکردن طولانی مدت از باتری خودرو و یا شارژ کردن اضافی آن عواملی جدی برای خرابی باتری هستند. بهترین زمان برای شارژ خودرو وقتی است که درصد آن به زیر ۸۰ رسیده است. توجه داشته باشید که برای حفظ باتری خودرو، بیش از ۶ ماه آن را بدون شارژ رها نکنید.

قطعات برقی خودرو را قبل از استارت زدن چک کنید و از خاموش بودن آن‌ها مطمئن شوید.  محافظ‌های مخصوص باتری نیز می‌توانند به افزایش کارکرد باتری خودرو کمک کنند.

هر مالک خودرویی با رعایت تمامی شرایط نیز حداقل یک بار به تعویض باتری ماشین نیاز خواهد داشت. در صورت بروز نشانه‌های خرابی باتری، تعویض باتری را جدی گرفته و در اولویت قرار دهید؛ چراکه اختلال در سیستم باتری خودرو به سایر بخش‌ها نیز سرایت می‌کند. اگر وقت کافی برای مراجعه به تعمیرگاه ندارید می‌توانید از خدمات خرید اینترنتی باتری ماشین و تعویض در محل توسط شرکت‌های مربوطه استفاده کنید. مناسب‌ترین زمان برای تعویض باتری خودرو بر اساس نوع خودرو و باتری متغیر است. بهتر است دوره‌های زمانی مشخص را برای چک‌کردن باتری در نظر بگیرید تا هر چه سریع‌تر برای رفع اشکال اقدام کنید.  در ادامه به چندین شرکت معتبر برای خرید باتری ارزان و خدمات تعویض باتری خودرو اشاره می‌کنیم:

آرکا باتری

آرکا باتری با بیش از 40 سال سابقه در زمینه فروش انواع باتری خودرویی، باتری UPS ، باتری موتوری، لیفتراکی و … به‌صورت تکی و عمده فعالیت می‌کند. آرکا باتری با ارسال و نصب رایگان در سریع‌ترین زمان ممکن هرجای تهران که باشید، باتری را به دست شما می‌رساند.

فروشگاه اینترنتی کیا باتری

فروشگاه اینترنتی کیا باتری ارائه‌کننده باتری های سبک و سنگین مناسب خودروهای ایرانی و خارجی است و به صورت شبانه‌روزی ارسال و نصب رایگان به همراه تست باتری دینام را انجام می‌دهد.کیا باتری عامل فروش باتری های ایرانی و خارجی از کارخانه صبا باتری، سپاهان و نیرو گستران در همه آمپرها است.

امداد باطری اهواز

امداد باطری اهواز نمایندگی‌ سپاهان باطری و صبا باطری و برنا باطری و دورنا باطری در اهواز است. امداد باتری اهواز در زمینه فروش باتری خودرویی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در اهواز آغاز کرده است. در امداد باطری اهواز حمل و نصب باطری و تست برق خودرو به صورت رایگان انجام می‌شود. شما می‌توانید بهترین باطری ماشین را انتخاب کرده و با بهترین قیمت باتری را در محل خود تحویل بگیرید.

باتری کار

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب، تست دینام و سیستم برقی خودرو در محل رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

شرکت آرکانیروپایا

شرکت آرکانیروپایا نماینده رسمی شرکت‌های صباباتری، وایاباتری، یکتاباتری‌سپاهان و شرکت آذرباتری و همچنین صاحب برندهای رونیز، کایامکس و ویگور است. خدمات باتری ایراندوست به صورت امدادباتری ایراندوست و درجهت سهولت مشتریان پس از خرید باطری ماشین و برای تعویض باتری قدیمی و نصب باتری جدید به ارائه می‌شود.

امدادخودرو اهورا

امدادخودرو اهورا یکی از شرکت‌های امداد خودروی فوق‌العاده با تجهیزات کامل در شهر مشهد است. شما می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت یا تلفنی از خدمات امداد خودرو اهورا بهره‌مند شوید. این خدمات شامل تعمیرات خودرو در محل همراه با لوازم یدکی، تعویض باتری در محل، همچنین حمل خودرو با بروزترین سیستم‌های حمل و نقل در داخل شهر و همچنین برون‌شهری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا