افتتاح و کلنگ زنی ۶۷۶ میلیاردتومان پروژه بنیاد مسکن گلستان

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از افتتاح و کلنگ زنی ۶۷۶ میلیارد تومان پروژه بنیاد مسکن استان طی دهه فجر خبرداد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛  سید محمد حسینی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در دهه فجر امسال ۶۷۶ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان پروژه بنیاد مسکن اعم از واحدهای مسکونی، طرح های هادی و غیره افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: طی این مدت دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی محرومان با اعتبار ۱۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

حسینی بیان کرد: همچنین دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در مناطق مختلف استان با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اجرای طرح های هادی، ادامه داد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون بالغ بر ۲۰ درصد رشد را در این زمینه شاهد هستیم.

طبق گفته وی ۲۶ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان پروژه در قالب ۲۶۵ پروژه در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: هزار و ۳۶۶ جلد سند مالکیت روستایی و شهری اهدا شده و نقشه برداری از ۴۱۱ روستای تحت مالکیت بنیاد علوی به اتمام می رسد.

وی همچنین به کلنگ زنی پروژه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: سه هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان، هزار واحد مسکونی بازسازی حوادث با ۸۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان، ۲۵۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، ۷۱ واحد مسکن جوانان با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و ۱۹۹ واحد مسکونی انتفاعی با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

طبق گفته مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ۱۸۶ پروژه طرح هادی با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا