افزایش قیمت سکه در بازار/ آخرین قیمت طلا و سکه

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۱۵۷ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛امروز سه‌شنبه (۶ مهر ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۱۵۷هزار تومان گران‌تر شد.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته قیمت آن ۱۰۳ هزار تومان گران‌تر شده است.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۵۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روزکاری گذشته ۶۴ هزار تومان بیشتر شد.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۹ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۳ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۳۹ دلار اعلام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا