تخفیف خاص اسنپ!

به گزارش «نبض تجارت»؛اسنپ به منظور همراهی با کاربران مسافری که در ساعات اولیه اختلال در سوختگیری بنزین متحمل هزینه‌ مازاد در سفرهای خود شدند تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است.

گروه اجتماعی:اسنپ به منظور همراهی با کاربران مسافری که در ساعات اولیه اختلال در سوختگیری بنزین متحمل هزینه‌ مازاد در سفرهای خود شدند تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است.

با وجود آنکه این اختلال غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل اسنپ بود و افزایش قیمت پیش‌آمده در سفرها ناشی از برهم‌ خوردن میزان عرضه و تقاضا بود، اما ۲۰ درصد تخفیف برای کاربرانی که روز سه‌شنبه (مورخ ۴ آبان ۱۴۰۰) از ساعات ۱۲ ظهر تا ۶ عصر در شهر تهران سفر داشتند در نظر گرفتیم.

پیش از این نیز با تخصیص بخشی از منابع مالی خود در قالب طرح‌های تشویقی، کاربران راننده را به فعالیت تشویق کردیم تا درخواست‌های بیشتری با قیمت مناسب به سفر تبدیل شوند.

همچنین به دلیل افزایش معمول پیک درخواست‌ها در روزهای چهارشنبه و تداوم مشکل سوختگیری، از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (مورخ ۵ آبان‌ ۱۴۰۰) تا ۱۲ شب کمیسیون دریافتی اسنپ در شهر تهران بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت تا از این طریق نیز بتوانیم کمک موثری به ساماندهی حمل‌ونقل شهروندان کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا