۲۰ پروژه دهه فجر در معمولان به بهره برداری می رسد

 بخشدار معمولان پلدختر گفت: ۲۰پروژه همزمان با دهه فجر بااعتباربیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان در این بخش به بهره برداری می رسد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛  در پلدختر ، سیدحبیب الله موسوی روز شنبه درجلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر درمعمولان اظهارداشت: هشت پروژه بنیادعلوی بااعتباری بیش از پنج میلیاردتومان ، ۵۲ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی با بیش از ۲میلیارد و ۲۸میلیون تومان ، ۶مدرسه  در حوزه آموزش وپرورش با چهار میلیارد و۶۵۰میلیون تومان و  ۲۷واحدمسکونی کمیته امدادامام خمینی”ره” بااعتباری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان در دهه فجر در معمولان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین ۶پروژه دهیاری بابیش از ۵۰۰میلیون تومان ، ۲پروژه شهرداری با ۳۰۰ میلیون تومان وپروژه های  برق رسانی به  روستاها  با اعتباری بیش از ۱۳۰میلیون تومان از دیگر طرح های است که در ایام الله دهه فجرامسال در معمولان به بهره برداری می رسند.

بخشدار معمولان از برگزاری پنج برنامه جشن انقلاب درسطح شهروروستا در این بخش خبرداد و گفت: سردرب تمام ادارات معمولان در ایام الله دهه فجر به پرچم جمهوری اسلامی مزین می شوند.

موسوی افزود: بیش از۷۰میلیاردتومان برای  دایک حفاظتی ودیواره ساحلی شهرهای پلدخترومعمولان از سوی دولت به بنیادمسکن واگذارشده که در ایام دهه فجر فعالیت اجرایی آنها کلید می خورد.

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا