بهای جهانی طلا ۵ دلار افزایش یافت

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ تومان داد و ستد شد.

به گزارش «نبض تجارت»؛ محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در بازار داخلی هم با توجه به افزایش نرخ ارز و همچنین بهای جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا با افزایش مواجه شد.

 محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز بهای هر اونس طلا با ۵ دلار نوسان به یک هزار و ۸۲۶ دلار و قیمت هر اونس نقره هم به ۲۴ دلار و ۵۱ سنت رسید. در بازار داخلی هم با توجه به افزایش نرخ ارز و همچنین بهای جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا با افزایش مواجه شد.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۲۱۵ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.
این فعال بازار طلای و جواهر کشور گفت: حباب سکه با کاهش به ۲۲۰ هزار تومان رسید. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۸ هزار و ۱۲۰ تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا