نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰

نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد بدون تغییر قیمت نسبت به ظهر دیروز، به ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۲ هزار و ۶۲۵ تومان فروخته شد. همچنین قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۰.۲ درصدی، با قیمت ۱۲ میلیون و ۲۱۷  هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۰.۸۲ درصدی به قیمت ۱۱ میلیون و ۹۹۸ هزارتومان فروخته شد.

قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۸۲۴ دلار قرار دارد. البته همزمان با روند افزایش قیمت انس جهانی طلا، بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۰.۱۳ تا ۰.۸۲ درصدی را تجربه کردند.
بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۰.۲ درصدی، با قیمت ۱۲ میلیون و ۲۱۷  هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۰.۸۲ درصدی به قیمت ۱۱ میلیون و ۹۹۸ هزارتومان فروخته شد.
همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت دو میلیون و ۳۰۳ هزار تومان فروخته شد.
قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت گذاری، با ۰.۷۱ درصد افزایش به پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۰.۷۱ درصدی به یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا