چرا بیت کوین از کانال 68 هزار دلاری عقب نشینی کرد؟

بیت کوین، رمزارز معروف بازار، همچنان در محدوده نرخ 64 هزار دلاری قرار دارد. این رمزارز در مقایسه با روز گذشته 0.7 درصد کاهش قیمت داشته است. به نظر کارشناسان حوزه رمزارزها فشار فروش بیت کوین باعث کاهش قیمتی آن شده است.

به گزارش «نبض تجارت»؛همزمان با رسیدن قیمت بیت کوین به مرز 68 هزار دلاری طی دو روز گذشته، فشار فروش در بازار این ارز دیجیتال افزایش پیدا کرد و همین عامل به یک محرک برای ریزش گسترده قیمت آن تبدیل شد. البته به نظر تحلیلگران و کارشناسان این اتفاق دیر یا زود رقم می‌خورد. به این خاطر که هم سرمایه گذاران از حبابی شدن قیمت‌ها ترس داشتند و هم به منظور جلوگیری خروج سود معاملاتی روند صعودی اخیر این اتفاق شکل گرفت.

همچنین مخالفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با صدور مجوز فعالیت یک صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر رمزارزها هم بر کاهش بیشتر قیمت بیت کوین دامن زد.کمیسیون بورس آمریکا اعلام کرده که به دلیل آنچه که اطمینان نداشتن از امکان تقلب و دستکاری در قیمت سهام این صندوق خوانده است، امکان صدور مجوز فعالیت برای صندوق «ونکس» را صادر نمی‌کند.

تحلیلگران از قبل اعلام کرده‌اند که در صورت تداوم این شرایط برای چند روز یا انتشار یک خبر بد باید منتظر یک ریزش بزرگ‌تری در بازار بیت کوین بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا