۵۰۰ هکتار زمین طرح جهش مسکن در شرق مازندران تامین شد

ساری- معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: ۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح جهش مسکن درشرق استان واگذار شد و دو هزار و ۵۰۰ هکتار دیگر نیاز است.

به گزارش «نبض تجارت»؛مهدی رازجویان بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن با بیان اینکه برای اجرای قانون جهش مسکن در استان نیاز به زمین مناسب است، گفت: تاکنون ۵۰۰ هکتار زمین تهیه شد و دو هزار و ۵۰۰ هکتار دیگر نیز باید تهیه شود.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی شرق استان ۵۰۰ هکتار زمین تأمین کرده است، گفت: در غرب استان نیز دو منطقه برای واگذاری و اجرای طرح جهش مسکن مشخص شد است.

رازجویان یادآور شد: در راستای اجرای قانون جهش مسکن و ساخت یک میلیون مسکن در کشور، این طرح دراستان نیز در دستور کار قرار گرفته است وباید منابع طبیعی نسبت به تأمین زمین و واگذاری به راه و شهرسازی اقدام کند.

رازجویان همچنین با اشاره به لغزش و رانش زمین در منطقه گلندرود گفت: روستاهای گلندرود و اسپی او در نور جزو مناطق راننسی محسوب می‌شوند و ۲۵۰ میلیارد ریال بودجه برای جبران خسارت‌های ناشی از رانش در این مناطق تخصیص داده شده است.

معاون عمرانی استانداری مازندران تثبیت رودخانه، یکپارچه سازی روستاها، پیچ بری را از جمله اقدامات مورد نیاز برای حل بحران در مناطق یادشده ذکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا