افزایش ۴۰ تا ۶۰ درصدی قیمت نان در استان همدان

معاون امور اقتصادی استانداری همدان بابیان اینکه نان با قیمت جدید در استان همدان عرضه می شود، گفت: قیمت انواع نان در همدان بین ۴۰ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش «نبض تجارت»؛ظاهرپورمجاهد با بیان اینکه آخرین افزایش قیمت نان در استان همدان اسفند ۹۸ بوده است، گفت: اصلاح قیمت نان باید اتفاق می افتاد اما به تاخیر افتاده بود.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه اصلاح قیمت نان کاری حساس است، گفت: در کمیته تنظیم بازار استان و شورای آرد و نان استان همدان موضوع اصلاح قیمت نان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه متصدیان نانوایان باید کیفیت نان را بهتر کنند و شروع کار آنها منظم شود، گفت: امیدواریم با این اقدام مشکلاتی متصدیان نانوایی ها حل شود.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: قیمت هر عدد لواش از ۳۰۰ تومان به ۴۵۰ تومان، نان سنگک نوع یک از یک هزار تومان به یک هزار و ۶۰۰ تومان، نان سنگک نوع دو از یک هزار و ۳۰۰ تومان به دو هزار تومان، نان بربری نوع یک، یک هزار و ۲۰۰ تومان و نوع دو آن یک هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

ظاهر پورمجاهد افزود: هر عدد نان تافتون نوع یک با ۲۲۰ گرم وزن ۷۵۰ تومان و تافتون نوع دو نیز ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه الزام در ارائه نان ساده است، گفت: در صورت افزودنی های مجاز به نان نرخ ها متفاوت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا