جریمه ۱۵نانوایی متخلف در اسدآباد

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد از جریمه ۱۵نانوایی متخلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش «نبض تجارت»؛موسی رضا غفاریان اظهار کرد: در دو روز گذشته با افزایش قیمت نان در بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک ۱۵ واحد صنفی نانوایی متخلف جریمه و  برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت نان بازرسی‌های اتاق اصناف از سطح واحدهای صنفی نانوایی شهرستان تشدید داشته و این بازرسی‌ها با قوت هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت، افزود: با ارجاع پرونده واحدهای صنفی نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان ظرف دو یا سه روز آینده میزان جریمه هر یک از واحدها توسط تعزیرات مشخص خواهد شد.

غفاریان تخلف واحدهای صنفی شناسایی شده را تعطیلی غیرمجاز برشمرد و تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت نان کیفیت و خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم توسط این واحدهای صنفی نانوایی بیش از گذشته برای رضایتمندی  مردم انتظار می‌رود .

وی با بیان اینکه صبح امروز اتاق اصناف شهرستان به همراه فرماندار اسدآباد از سطح نانوایی‌های شهر اسدآباد بازدید کرده، خاطر نشان کرد: خوشبختانه وضعیت نانوایی از نظر کیفیت نان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم تعطیلی غیر مجاز و نیز رعایت ساعت کاری در شرایط بسیار مناسبی قرار داشتند ضمن اینکه تذکرات لازم نیز به موارد مشاهده شده داده شد.

غفاریان در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه بیش از ۸۵ درصد متصدیان واحدهای صنفی سطح شهرستان نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کرده‌اند و دارای کارت واکسن هستند، افزود: فعالیت اصناف مشروط به تزریق واکسن بوده و واحدهایی که کارت واکسن نداشته اجازه فعالیت ندارند و پلمب می‌شوند.

 

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا