تشدید نظارت ‌بر بازار شب یلدا/ متخلفان با اشد مجازات رو به رو می‌شوند‌

گروه استان‌ها ت مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از نظارت شدید بر بازار شب یلدا خبرداد و گفت: متخلفین مد نظر داشته باشند که در صورت تخلف به اشد مجازات توسط شعب تعزیرات حکومتی محکوم خواهند شد.

به گزارش «نبض تجارت»؛از اهواز ،اکنون دو سال از شیوع بیماری منحوس کرونا در کشورمان می‌گذرد و مردم در دوسال اخیر زندگی درسایه کرونا را یاد گرفته‌اند.دورهمی‌های خانوادگی و گعده‌های دوستانه نه برای همه بلکه برای عده‌ای تعطیل شد و یادگرفتیم که برای خوشگذرانی‌های دسته جمعی در انتظار رفع این بلا باشیم.

شب یلدا، پس از عید نوروز برای ما ایرانی‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اگر چه یک دقیقه بیشتر اثرمعناداری روی زندگی ما ندارد اما شور و شوق فرا رسیدن شب یلدا هرساله به بازارهای سرد پاییزی را حال و هوای دیگری می‌بخشد.

نعمت الله بیرانوندی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از اهواز از آغاز به کار طرح های نظارتی و گشت‌های سیار این اداره کل خبرداد و اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا طرح های نظارتی با حضور بازرسان دستگاه‎‌های ناظر به صورت شبانه روز در استان آغاز به کار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این طرح شامل سرکشی از همه صنوف از جمله(آجیل ، شیرینی و میوه فروشی‌ها) است، بیان داشت: این طرح هم اکنون در سراسر استان آغاز شده و تا 4 دی ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطر نشان کرد : متخلفین مد نظر داشته باشند که در صورت تخلف به اشد مجازات توسط شعب تعزیرات حکومتی محکوم خواهند شد.

براساس اعلام سازمان تعزیرات حکومتی، سامانه اینترنتیhttp://tazirat135.ir/آماده دریافت گزارشات و شکوائیه های مردم خوزستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا