نوروز ۱۴۰۱ افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم و در تلاش برای کنترل قیمت‌ بلیت هواپیما در نرخهای فعلی هستیم.

به گزارش «نبض تجارت»؛محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی روز سه‌شنبه در  حاشیه مراسم‌ سالگرد ورود امام خمینی به میهن اسلامی که در فرودگاه مهرآباد برگزارشد، در جمع خبرنگاران افزود: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم و در تلاش برای کنترل قیمت‌ بلیت هواپیما در نرخهای فعلی هستیم.

همچنین درباره رعایت کف نرخ بلیت هواپیما از سوی ایرلاین‌ها گفت : کنترل کف قیمتی نباید منجر به زیان ایرلاین‌ها شود و اگر شرکتی هم کف نرخ را رعایت می‌کند باید به گونه‌ای باشد که سایر ایرلاین‌ها ضرر نکنند. اکنون جدول نرخ بلیت هواپیما وجود دارد که همه ایرلاین‌ها باید این جدول قیمتی را رعایت کنند.

محمدی بخش هم چنین با رد اخبار مربوط به خرید هواپیما از ادامه مذاکرات خرید هواپیما در صورت قطعی شدن رفع تحریم‌ها خبر داد.

امروز، هم چنین ۱۰ پروژه فرودگاهی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

افتتاح و بهره برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی _هوانوردی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان از جمله نصب سامانه فرود دقیق  باند ۲۹ راست با هدف افزایش ایمنی پروازها و احداث ساختمان جنبی و آشیانه وارسی پرواز با هدف استقرار هواپیمای فلایت چک شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و رئیس سازمان هواشناسی کشور به بهره‌برداری رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا