اطلاعیه اتاق اصناف: درج قیمت گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، شکر و برنج طبق روال قبل

در مرحله پنجم اجرای این پروژه از اول اردیبهشت ۱۴۰۱، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر و برنج به کالاهای مستثنی شده اضافه و اطلاع رسانی قیمت کالاهای فوق الاشاره تا اطلاع ثانوی بر اساس روال معمول قبل انجام می‌شود.

به گزارش «نبض تجارت»؛اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قیمت گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، شکر و برنج تا اطلاع ثانوی طبق روال معمول اعلام می‌شود.

از اتاق اصناف ایران،‌ این نهاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع تمام واحدهای تولیدی، وارداتی، توزیعی گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر و برنج می‌رساند که بر اساس اطلاعات رسیده از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص اجرای مرحله پنجم پروژه شفاف‌سازی قیمت، از طریق درج قیمت تولیدکننده مبنی بر درج همزمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر تمام کالاها به غیر از موارد استثناء، به آگاهی می‌رساند در مرحله پنجم اجرای این پروژه از اول اردیبهشت ۱۴۰۱، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر و برنج به کالاهای مستثنی شده اضافه و اطلاع رسانی قیمت کالاهای فوق الاشاره تا اطلاع ثانوی بر اساس روال معمول قبل انجام می‌شود.

پیش از این در دستور العملی مقرر شد تا قیمت مصرف کننده و تولیدکننده به صورت همزمان بر روی کالاها درج شود تا از افزایش قیمت خارج از قائده جلوگیری و موجب کاهش قیمت کالاها در کشور شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا