قیمت دلار و قیمت یورو امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

قیمت دلار امروز در بازار آزاد ارز ایران امروز افزایش یافت و پس از ورود به کانال ۲۷ هزار تومانی به رقم ۲۷ هزار و ۹۴۰ تومان رسید.
قیمت یورو امروز پس از رشد به رقم ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.
قیمت پوند انگلیس ۳۵ هزار و ۲۸۷ تومان شد.
همچنین قیمت درهم امارات امروز به ۷ هزار و ۶۴۱ تومان رسید.
قیمت لیر ترکیه امروز یک هزار و ۹۱۰ تومان معامله شد.

عنوان کمترین (تومان) بیشترین (تومان)
دلار ۲۷,۹۴۰ ۲۷,۹۹۹
یورو ۲۹,۶۰۰ ۲۹,۷۶۹
پوند انگلیس ۳۵,۲۸۷ ۳۵,۴۸۸
درهم امارات ۷,۶۴۱ ۷,۶۸۴
لیر ترکیه ۱,۹۱۰ ۱,۹۲۰

قیمت دلار در کانون صرافان

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴٠۶ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٧٣٣ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ٢۵٧ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۵۵٧ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ١۵٠ تومان را در قیمت خرید آن را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٩٣ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧٣۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٢٩٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧١۴ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی نزدیک به ١٠٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶٩١ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴٣۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۴٣١ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ١٧٨ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۶۴٢ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ٣۵٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۶۵١ برای فروش و ٢٧ هزار و ٣۶۶ برای خرید کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

شبکه اطلاع‌رسانی ارز و طلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا