پرداخت تسهیلات حمایتی به ۲۱ هزار دامدار و مرغدار

رضایی، سرپرست بانک کشاورزی از پرداخت تسهیلات حمایتی به ۲۱ هزار واحد اقتصادی دام و طیور خبر داد.

به گزارش «نبض تجارت»؛مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی درباره وضعیت حال حاضر پرداخت تسهیلات به دامداران و مرغداران گفت: رقم این تسهیلات به دو برابر افزایش یافته و تاکنون ۲۱ هزار نفر آن را دریافت کرده اند.

رضایی با بیان اینکه تاکنون در مجموع ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای دام و طیور پرداخت شده است، افزود: با هماهنگی بانک مرکزی، مشکل کسانی که به دلیل داشتن چک برگشتی و یا بدهی معوقه، از دریافت تسهیلات محروم بودند رفع شده و از این پس آن‌ها نیز می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

حمایت از صنایع دام و طیور در حالی ادامه دارد که چندی پیش انتشار تصاویری از معدوم سازی ناشایست مرغ‌های بیمار در یک واحد مرغداری باعث گلایه مرغداران و جریحه دار شدن احساسات مردم شده بود. در این ویدئو که در فضای مجازی بطور نسبتا گسترده بازنشر شده بود، کارگران مشغول جمع آوری مرغ‌های بیمار در یک سالن هستند، اما فردی به مرغ‌های بیمار لگد می‌زند و سپس، به اصرار شخصی که مشغول فیلم گرفتن است، با شلنگ رفتار ناپسند خود را ادامه می‌دهد.

در پی انتشار این تصاویر، اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی در اطلاعیه‌ای این ویدئو را قدیمی خواند و افزود انتشار آن همزمان با ادامه روند مردمی سازی یارانه ها، نشان دهنده تلاش برای فضاسازی منفی با اهداف خاص است.
جامعه مرغداران کشور با تقبیح این اقدام، اعلام کرد که برای شناسایی عاملان این رفتار منزجر کننده اقدام کرده و از مقامات قضایی تقاضا دارد با عاملان پشت پرده آن که مشخص است اهداف خاصی داشته اند، برخورد قاطع نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا