اختصاص خودرو به ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر در طرح جوانی جمعیت

معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت گفت: به‌منظور افزایش رضایت‌مندی متقاضیان در این طرح، علاوه بر منتخبان اصلی به همه منتخبان رزرو طرح جوانی خودرو تخصیص می‌یابد.

به گزارش «نبض تجارت»؛به نقل از وزارت صمت، منوچهر منطقی ضمن توضیح در خصوص اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: در نخستین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه، مجموع منتخبان اصلی ۲۷ هزار و ۷۹۰ نفر و مجموع منتخبان ذخیره ۱۰ هزار و ۶۶۷ نفر بود که به‌منظور افزایش رضایت‌مندی متقاضیان در این طرح، به همه منتخبان رزرو طرح جوانی نیز خودرو تخصیص می‌یابد.

معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت تصریح‌کرد: به‌عبارت‌دیگر، در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این دوره به ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر، خودرو اختصاص خواهد یافت.

منطقی یادآور شد: در این دوره، ظرفیت ۸۸ هزار و ۴۵۵ خودرو برای طرح جوانی جمعیت در نظر گرفته شد که در ۷۵ درصد طرح‌های فروش ارائه‌شده، میزان متقاضیان به‌مراتب کمتر از ظرفیت اختصاص‌یافته بود. بنابراین در آن طرح‌ها ظرفیت تکمیل نشد و نیازی به قرعه‌کشی نیز نبود و بر اساس قانون، ظرفیت اولیه تکمیل‌نشده به طرح متناظر در فروش عادی اختصاص‌یافته است.

وی اعلام کرد: تخصیص خودرو به منتخبان ذخیره طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پس از تکمیل فرآیند فروش منتخبان اصلی در ۲۵ خردادماه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا