عینکی هوشمند برای رفع بیماری و خستگی

بازار عینک‌های هوشمند برخلاف ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند چندان رشد نکرده‌، اما احتمالا در آینده با ورود شرکت‌های بیشتر، با محصولات متنوعی روبه‌رو شویم. به تازگی جزئیات مربوط به پتنت جدید شیائومی منتشر شده که یک عینک هوشمند با قابلیت‌های درمانی را به نمایش می‌گذارد.
ین پتنت جدید با عنوان «عینک هوشمند و قاب‌ عینک» به ثبت رسیده که نحوه ادغام تشخیص و درمان را نشان می‌دهد. جزئیات مربوط به این پتنت حاکی از آن هستند که عینک هوشمند شیائومی می‌تواند سیگنال‌های درمان منتشر کند.

از روش‌های درمانی این عینک می‌توان به سیگنال‌های نوردرمانی شامل سیگنال‌های فرابنفش، نور مرئی، مادون قرمز و لیزر اشاره کرد. علاوه بر این، امکان انتشار سیگنال‌های موج صوتی هم توسط این گجت وجود دارد که می‌توانند برای درمان بیماری‌های مغز، بیماری‌های روانی مانند افسردگی یا اضطراب و رفع خستگی چشم مورد استفاده قرار بگیرند.

سیگنال نوردرمانی و سیگنال موج صدا می‌توانند در کنار رفع بیماری‌ها، موجب کاهش سردرد هم شوند. در کنار آن‌ها، امواج مغناطیسی یا امواج الکترومغناطیسی می‌توانند باعث تقویت جذب عناصری شوند که کاربر با کمبود آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از آن‌ها، گردش خون در مغز را هم افزایش داد.
اخبار تکنولوژی
جزئیات بیشتری درباره عینک هوشمند شیائومی منتشر نشده، با این حال در کنار خصوصیات درمانی، از ویژگی‌های استاندارد هم بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به اسپیکر یا فناوری برای انتقال صدا اشاره کرد. با وجود ثبت چنین پتنتی، تضمینی برای ورود یک عینک هوشمند با این ویژگی‌ها به بازار وجود ندارد.

در صورتی که شیائومی تصمیم به تولید چنین محصولی بگیرد، اولین کمپانی چینی نخواهد بود که وارد این بخش از بازار می‌شود. هواوی در گذشته از دو عینک هوشمند رونمایی کرده که علاوه بر محافظت در برابر فرابنفش، پاسخگویی به تماس‌ها و قطع آن‌ها را هم ممکن می‌کند. علاوه بر این می‌توانند با اسپیکر دوگانه، آهنگ پخش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا