توزیع ۸۱۴ تن کالاهای دولتی در بازار گچساران/انجام ۶ هزار مورد بازرسی

سرپرست جهاد کشاورزی گچساران گفت: از سال گذشته تا کنون ۸۱۴ تن کالاهای اساسی با قیمت دولتی درنقاط مختلف این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش نبض تجارت از کهگیلویه و بویراحمد در راستای تنظیم بازار توزیع برخی از اقلام دولتی در استان  انجام شده است.

دستلاف  در گچساران اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار در این شهرستان برخی از کالاهای اساسی اعم از مرغ، برنج، روغن و شکر با قیمت دولتی در نقاط مختلف شهرستان عرضه شده است.

وی بیان کرد: از دی ماه سال گذشته تا کنون در گچساران افزون بر ۸۱۴ تن کالاهای اساسی با قیمت دولتی درنقاط مختلف شهرستان توزیع شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی گچساران تصریح کرد: این کالاها شامل برنج، روغن، شکرو مرغ بوده که تا کنون در این شهرستان توزیع سده است.

 دستلاف عنوان کرد: در این مدت  ۱۴۱ تن شکر، ۱۶۰ تن مرغ منجمد، ۳۷۶ تن برنج، ۱۲۰ تن روغن و ۱۷ تن قند در شهرستان عرضه شده است.

وی گفت: در ایام نوروز امسال نیز ۴۴ تن میوه اعم از پرتقال، سیب زرد و قرمز در نقاط مختلف گچساران توزیع شد.

سرپرست جهاد کشاورزی گچساران خاطرنشان کرد: توزیع برخی کالاها با نرخ دولتی به تنظیم بازارو خرید آسان شهروندان کمک می کند.

دستلاف بیان کرد:  از زمان واگذاری نظارت بر تعدادی از رسته‌های اصناف اعم از نانوایی، سوپر مارکت، میوه و تره بار، مراکز عرضه گوشت سفید و قرمزکشتارگاه ها ،کارگاه های تولیدی و کارخانجات  تیم بازرسی جهاد کشاورزی به جد پای کار بوده و در ایام تعطیلی نیز سرکشی و بازرسی خود از اصناف را انجام می‌دهند.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون افزون بر ۶ هزار مورد بازرسی از اصناف تحت نظارت جهاد کشاورزی صورت گرفته که دراین زمینه یک هزار و ۳۰۰ مورد متخلف صنفی به تعزیرات حکومتی گچساران معرفی شدند.

سرپرست جهاد کشاورزی گچساران ادامه داد: ارزش ریالی تخلفات اصناف این شهرستان افزون بر ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

منبع:فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا