توزیع سه هزار و ۵۰۰ تن کالای اساسی در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ رئیس اداره ازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: توزیع سه هزار و ۵۰۰ تن روغن، برنج و شکر در این استان آغاز شد.

مهران متوطن روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته یکهزار تن سهمیه جدید روغن به استان بوشهر اختصاص یافته و در واحدهای صنفی و فروشگاه‌‎ها عرضه می‎‌شود.

وی بیان کرد: در ارتباط با توزیع روغن در هفته‏‎‌های گذشته از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‎‌های پخش به واحدهای صنفی عرضه می‎‌شد که ایجاد صف‌‎های طولانی را به همراه داشت.

متوطن ادامه داد: اکنون شمار واحدهای صنفی بیشتری برای عرضه روغن پیش بینی شده به نحوی که از ۵۰ مرکز در هفته گذشته اکنون به ۱۰۰ واحد صنفی افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در سایر شهرستان‏‌های نیز توزیع با همین فرایند صورت می‌گیرد تا روند توزیع روغن منجر به ایجاد صف‎‌های طولانی برای مردم نشود.

متوطن اظهار داشت: شکر نیز سهمیه دریافتی در اختیار واحدهای تولیدی استان قرارداده گرفته است تا در بسته‌بندی یک کیلوگرمی از طریق واحدهای صنفی عرضه شود.

وی یادآور شد: سهمیه شکر استان بوشهر در بخش‌‎های خانوار و صنف و صنعت به ترتیب ۸۵۰ و ۷۵۰ تن است.

متوطن ادامه داد: برای توزیع برنج نیز مرحله نخست جذب سهمیه استان بوشه به میزان ۵۰۰ تن در دست انجام است که از طریق مباشران در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای میوه ایام نوروز اکنون انعقاد قرارداد با مباشران در حال انجام است تا سیب و پرتقال موردنیاز این ایام با قیمت مصوب توزیع شود.

متوطن یادآور شد: سهمیه میوه شب عید استان بوشهر شامل ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب زرد و قرمز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا