قیمت منطقی برای مرغ تعیین شود

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید قیمت منطقی برای هم مصرف کننده و تولیدکننده تعیین شود اگر این تعادل برقرار نشود تولیدکنندگان متضرر می‌شوند.

به گزارش نبض تجارت :از مازندران، مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: باید قیمت منطقی برای هم مصرف کننده و تولیدکننده تعیین شود اگر این تعادل برقرار نشود تولیدکنندگان متضرر می‌شوند.

وی افزود: باتوجه به اینکه تولیدکنندگان نهاده‌ها را با ارز نیمایی خریداری می‌کنند باید برنامه‌ای گذاشته شود تا قیمت واقعی برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مشخص شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: قیمت مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده و عملا در بازار با قیمت پایین‌تر در حال عرضه است.

احمدی حاجی اضافه کرد: همچنین مرغ از سوی شرکت پشتیبانی در حال خرید است.

وی با تاکید بر اینکه باید قیمت منطقی برای مرغ داشته باشیم، خاطرنشان کرد: براساس نظر سازمان حمایت تمایل به خرید مرغ کمتر شده است.

ب️ه گزارش نبض تجارت، مازندران با داشتن همه حلقه‌های فعال این صنعت از جمله، تنها مرکز لاین ایران و خاورمیانه، ۶ واحد مرغ اجداد، ۲۰۵ واحد مرغ مادر گوشتی، ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مرغ گوشتی، ۲۹ واحد مرغ تخم‌گذار، ۳۹ واحد کارخانه جوجه کشی، ۴۴ کارخانه فعال تولید خوراک و ۱۸ کشتارگاه صنعتی طیور، یکی از استان‌های مهم و تاثیر گذار در عرصه بوده صنعت طیور کشور به شمار می‌رود.

منبع:فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا