احتمال رشد قیمت شیبا همچنان وجود دارد| پیش بینی قیمت این هفته توکن شیبا

توکن شیبا اینو موفق شد طی این هفته و تنها در طول یک روز، ۳۵ درصد افزایش قیمت را تجربه نماید و اکنون سوال اینجاست که آیا روند صعودی آغاز شده ادامه خواهد داشت یا خیر.

به گزارش نبض تجارت ، توکن شیبا اینو موفق شد طی این هفته و تنها در طول یک روز، ۳۵ درصد افزایش قیمت را تجربه نماید. با اینحال، پس از ریزش قیمت بیت کوین در بازار از روز دوشنبه، شیبا نیز مانند آلتکوین های دیگر تحت تاثیر این ریزش قرار گرفته و دچار افت قیمت شد.

اکنون این سوال برای سرمایه گذاران بازار کریپتو مطرح است که آینده شیبا طی یک هفته آینده چه خواهد شد؟ آیا ریزش و اصلاح قیمت فعلی ادامه خواهد داشت و یا باید شاهد بازگشت مجدد قیمت و افزایش چشمگیر آن باشیم.

شیبا اینو در آگوست سال ۲۰۲۰ توسط یک ناشناس به نام ریوشی و به عنوان یک شوخی ایجاد شد. داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که این توکن برای اولین بار با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۴ دلار شروع به فعالیت کرد و از آن زمان دو افزایش قیمت قابل توجه داشته است.

اولین مورد در ۴ مه ۲۰۲۱ اتفاق افتاد که بیش از ۱۰۰۰ ٪ افزایش یافت که با همین قیمت، شیبا توانست بسیاری از افراد را میلیونر کند! افزایش قیمت دوم در ۳ اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شد. این افزایش قیمت به دلیل تایید و حمایت افراد مشهور بزرگ مانند ایلان ماسک رخ داد. در نهایت شیبا در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ به اوج قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار رسید.

 

پیش بینی قیمت شیبا برای روزهای آتی

احتمال رشد قیمت شیبا همچنان وجود دارد| پیش بینی قیمت این هفته توکن شیبا

شیبا اینو قیمت ۰.۰۰۰۰۱۵۵۰ دلار را برای روزهای آتی هدف قرار داده است. نشان می‌دهد. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، قیمت این توکن اخیراً تنها طی یک روز، ۳۵٪ افزایش یافته است. در حال حاضر، چشم انداز قیمت شیبا اینو در یک موضع صعودی کوتاه مدت با هدف قیمت در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۴۰۰ – ۰.۰۰۰۰۱۵۵۰ دلار حفظ شده است.

منبع:بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا