فروش دو نوع خودرو در بورس کالا/ افزایش 25 و 29 درصدی قیمت نسبت به نرخ کارخانه

قیمت خودروهای عرضه شده در بورس کالا با افزایش 25 و 29 درصدی قیمت نسبت به نرخ کارخانه روبرو شده است.

پس از ماه‌ها انتظار، قفل عرضه خودرو در بورس کالا بالاخره باز شد و در جریان معاملات امروز این بورس، خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی به فروش رسید.

طبق اطلاعیه‌های قبلی، تالار صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه، میزبان عرضه 175 دستگاه خودرو فیدلیتی 5 نفره، 175 دستگاه فیدلیتی 7 نفره، 250 دستگاه دیگنیتی بوده است.

اطلاعات ثبت شده در سامانه بورس کالا نشان می‌دهد، قیمت اولیه خودروی دیگنیتی 821 میلیون و 500 هزار تومان بوده است که در قیمت یک میلیارد و 32 میلیون و 500 هزار تومان معاملات انجام شده است. قیمت معامله شده نسبت به قیمت کارخانه با افزایش 25.78 درصدی روبرو شده است.

در مورد خودروی فیدلیتی نیز قیمت کارخانه 772 میلیون تومان بوده که با افزایش 29 درصدی به قیمت 959 میلیون و 500 هزار تومان رسیده و در این قیمت معاملات انجام شده است.

این قیمت ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و این مالیات نیز بر قیمت خودروها افزوده خواهد شد.

بنابر این گزارش، پیمان حدادی، رییس اداره نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: سرانجام معامله خودرو در بورس کالا به نفع خریدار و فروشنده اجرایی شد. با اتحاد فعالان و ارکان بازار سرمایه و تلاش مدیران بورس کالا، سرانجام خودرو در بورس کالا به نفع خریدار و فروشنده معامله شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا