میادین میوه‌وتره‌بار تهران افزایش می‌یابد

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از احداث 6 میدان میوه و تره بار با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در پایتخت خبر داد.

مهدی شریفیان در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: یکی از موضوعاتی که همواره برای سرمایه گذاران بخش خصوصی جذابیت داشته و علاقمندی آن ها را برای مشارکت در پروژه های شهرداری تهران سوق داده است، سرمایه گذاری در بخش های خدماتی به ویژه احداث و راه اندازی میادین میوه و تره بار است.

وی افزود: بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، هم اکنون6 نقطه پایتخت برای طراحی، احداث، تجهیز و راه اندازی میادین میوه و تره بار شناسایی شده است و به زودی فراخوان انجام امور مربوط به جذب سرمایه گذار آغاز می شود.

شریفیان افزود: در مرحله نخست و با مشارکت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، عملیات احداث این 6 میدان میوه و تره بار در 6 نقطه پایتخت پس از اعلام فراخوان عمومی و با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در تیرماه امسال خاطر نشان کرد: با برگزاری این همایش بین المللی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری پایتخت، اقدامات خوبی در این مدت کوتاه در جذب و عقد تفاهم نامه با سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این نشست؛ ایوف فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت های پایتخت برای توسعه میادین میوه و تره بار افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته، حدود 100 نقطه شهر تهران برای احداث و راه اندازی میادن میوه و تره بار شناسایی شده است.

وی افزود: در مرحله نخست6 نقطه در مناطق 4، 20 و 22 جهت احداث میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار گرفته و تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران برای ساخت آن ها اعلام آمادگی کرده اند.

فصاحت خاطر نشان کرد: ما به دنبال تقویت سرمایه گذاری و زیرساخت های سازمان میادین میوه و تره بار با مشارکت سرمایه گذاران هستیم و معتقدیم سازمان سرمایه گذاری می تواند در معرفی جذابیت های این سازمان نقش کلیدی داشته باشد.

فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا