توسعه همکاری تکسا با اتحادیه و صنف طلا و جواهر

راهکار کارتخوان متصل به سامانه مودیان تکسا با حضور رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرری، اعضای هیئت مدیره اتحادیه و نمایندگان سازمان امور مالیاتی پیاده‌سازی شد.

شرکت معتمد هوشمند تکسا به عنوان معتمد مطرح در ارائه راهکاری‌های مبتنی بر پرداخت متصل به سامانه مودیان، این بار اقدام به تجهیز و ارائه راهکار تخصصی صنف طلا و جواهر به مودیان فعال در شهرری کرده است.

در مراسمی که با حضور رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرری و همچنین اعضای هیئت مدیره این اتحادیه برگزار شد، واحد‌های صنفی این بخش توسط تکسا تجهیز شد. شرکت تکسا با نصب، راه‌اندازی و آموزش عملی راهکار تخصصی پرداخت متصل به سامانه مودیان در تلاش است تا به فعالان این حوزه در تمامی شهر‌های ایران خدمات ویژه‌ای را ارائه دهد.

این مراسم با حضور لطف الله ستاره، رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر شهرری؛ مجتبی موسی پور، معاون عملیات امور اجرایی و توسعه کسب و کار مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان؛ مهدی بردابرد، مدیرعامل شرکت معتمد هوشمند تکسا و جمعی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه در محل واحد‌های صنفی برگزار شد و علاوه بر راهکار کارتخوان متصل به سامانه مودیان، سایر خدمات ویژه شرکت تکسا برای فعالان حوزه طلا و جواهر معرفی شد.

گفتنی است، شرکت معتمد هوشمند تکسا، با سهامداری شرکت‌های توسن (توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین)، توسن تکنو (توسعه فن‌افزار توسن) و تراکنش همراه ایمن با دریافت مجوز نوع اول معتمد مالیاتی از سازمان امور مالیاتی را کسب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا