توسن آکادمی حامی پنجمین مسابقه کدنویسی مبهم دانشگاه شریف

پنجمین مسابقه کدنویسی مبهم دانشگاه شریف «spaghetti contest۵»، سوم اسفندماه توسط گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT Group) و با حمایت توسن آکادمی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض تجارت»، مسابقات کد نویسی مبهم رویدادی است که برای تخمین مهارت برنامه‌نویسان در نوشتن کد‌های ناخوانا یا در اصطلاح (Dirty Code) برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در طی این رقابت برای حل چالش‌های روز بازار راه حل ارائه می‌کنند.

این مسابقه با رویکرد ﺷﻨﺎﺳﺎیی اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎی ﺑﺮﺗﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌نویسی کشور، توسعه مهارت و دانش کسب و کاری برنامه‌نویسان در صنعت فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود و از مهمترین مزیت‌های شرکت در آن برای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻧﻮﯾﺴﺎن می‌توان به یادگیری، تمرین، رﻗﺎﺑﺖ و اﺳﺘﺨﺪام در ﺷﺮکت‌ﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ اشاره کرد.

کدنویسان برای شرکت در این مسابقه، سوم اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعداز ظهر رقابت می‌کنند و برگزیدگان این رویداد از امکان استخدام در شرکت‌های برتر حوزه فناوری برخوردار می‌شوند.

توسن آکادمی با هدف حمایت از آموزش و توسعه برنامه‌نویسی، تبادل تجربه و به اشتراک‌گذاری خلاقیت و دانش در جامعه برنامه نویسان جوان از این رویداد حمایت می‌کند و به عنوان حامی اصلی پنجمین مسابقه کدنویسی مبهم دانشگاه شریف علاوه بر عضویت در کمیته سیاست‌گذاری، تیم داوری، مشاوره و نظارت بر عملکرد شرکت‌کنندگان، با برگزاری کارگاه آموزشی در خلال برگزاری مسابقه با این رویداد مشارکت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا