گزارش “نگاهی به GITEX 2022” منتشر شد

گزارش "نگاهی به GITEX 2022" با تلاش شرکت عصر امین کارآفرین تهیه و منتشر شد.

به گزارش نبض تجارت، گزارش “نگاهی به GITEX 2022” به همت تیم تحقیق و توسعه کسب و کار این شرکت در  نیمه اول آبان‌ماه 1401 تهیه شده است. در این گزارش سعی شده است تا آخرین روندهای فناورانه، اخبار و تازه‌های جهان، مسابقات استارتآپی، و نشست‌های فین‌تکی برگزار شده در این رویداد، مورد بررسی قرار گیرد.

از نکات قابل توجه در این گزارش، مروری بر چکیده رویدادهای فین‌تکی، اعم از نشست‌ها و پنل‌ها می‌باشد. هم‌چنین، این گزارش  به زیست بوم برخی از مهم‌ترین فعالین فین‌تکی حاضر در GITEX 2022 نگاهی اجمالی داشته است. این فعالین شامل استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، انکباتورها و نهادهای آکادمیک فعال در حوزه‌های پی‌تک، بانک‌تک، رگ‌تک، رمیتنس، ولث‌تک، رمزارز، اینشورتک، تحلیل داده، لندتک، مدیریت مالی و تامین مالی جمعی می‌باشند.

جیتکس (نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج‌فارس)، با نام مستعار هفته فناوری GITEX یک نمایشگاه فناوری است که هر ساله در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. در رویداد امسال 4500 شرکت‌کننده نمایشگاهی از 140 کشور، 750 استارتآپ، 400 سرمایه‌گذار خطرپذیر، و 100000 بازدید کننده از سرتاسرجهان حضور داشته‌اند.

لازم به ذکر است عصر امین کارآفرین، یکی از شرکت‌های بانک کارآفرین است که با هدف ایجاد شبکه‌ای منسجم از سرمایه‌گذاری، نوآوری و ارزش‌آفرینی فعالیت می‌کند. حوزه‌ی فعالیت ما سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه به منظور کمک به ایجاد و رشد کسب‌وکارهای فناورانه‌ی پایدار و قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی در راستای کاربرد نوآرانه‌ی فناوری است. گستره‌ی فعالیت ما برای خلق فرصت‌های ارزش‌آفرین در عصر امین کارآفرین از سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایده‌های فناورانه، کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها تا کسب‌وکارهای بلوغ‌یافته و شرکت‌های فناورانه‌ی حاضر در بورس اوراق بهادار را در بر می‌گیرد. عصر امین کارآفرین افزون بر سرمایه‌گذاری مالی در کسب‌وکارهای نوآور؛ از طریق ارایه‌ی خدمات منتورشیپ، توسعه‌ی بازار و زیرساخت‌های کسب‌وکاری و کمک به IPO شدن کسب‌وکارها نسبت به تعالی آن‌ها در بازارهای رقابتی داخل و خارج کمک می‌کند.

برای مطالعه متن کامل این گزارش روی لینک زیر کلیک کنید:

https://karafarinam.ir/wp-content/uploads/2022/11/Gitex-2022.pdf

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا