آخرین وضعیت بازار میوه در آستانه عید غدیر در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۲)

رئیس اتحادیه صنف خرده فروشان میوه و تره بار مشهد گفت: با توجه به فراوانی تولید در آستانه عید غدیر که خرید میوه افزایش پیدا می‌کند نوسان قیمت نداشتیم.

حمید آزادی درباره نرخ میوه در آستانه عید غدیر تصریح کرد: با توجه به ازدیاد عرضه پیش بینی می‌شود که نوسانی در بازار میوه عید غدیر رخ ندهد. بیشتر نوسان قیمت مربوط به میوه‌هایی است که به دلیل تغییر فصل زمینه تولیدشان کم شده است.

او با بیان اینکه تقاضا میوه در آستانه عید غدیر افزایش کرده است افزود: قیمت هرکیلو گیلاس تکدانه ۸۰ تا ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو هلو ۴۰ تا ۳۰ هزارتومان، آلو زرد ۴۰ تا ۴۵ هزارتومان و آلو سیاه ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان، سیب گلاب ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، زردآلو با توجه اینکه زمینه عرضه آن کم شده ۴۰ تا ۵۰ هزارتومان، و انگور عسگری ۳۰ تا و ۴۰ یاقوتی ۴۰ تا ۴۵ هزارتومان در سطح خرده فروشی‌های شهر عرضه می‌شود.
آزادی یادآورشد: قیمت هرکیلو هندوانه ۷ تا ۱۰ هزار تومان، طالبی ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، تیله مگسی ۲۵ تا ۳۰ و خربزه ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان اعلام کرد.

وی افزود امسال خوشبختانه میوه‌هایی که در اطراف مشهد تولید شده است به نسبت فراوانی بود و همین از نوسان قیمتی بری میوه‌ها جلوگیری کرده استع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا