مینی ون لوکس کادیلاک با امکاناتی جدید به بازار می آید

کادیلاک اسکالید بدون شک یکی از متفاوت ترین شاسی بلندهای صنعت خودرو در تمام دوران است.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ در طول چندین سال گذشته، کادیلاک اقدام به معرفی خودروهای متفاوتی کرده است و می توان گفت که کادیلاک از سال ۲۰۱۷ سه کراس اوور جدید را معرفی کرده است. اکنون کادیلاک اقدام به تولید و طراحی مینی ون جدید لوکس کرده است.

این مینی ون لوکس، توسط جنرال موتورز ساخته خواهد شد. اسکالید ۲۰۲۱ جدید، ظاهری بسیار بلندتر از قبل پیدا کرده، قسمت جلوی بلند Escalade نسبت به مدل قبل کاملاً متناسب است، اگرچه ستون‌های C و D کمی عجیب به نظر می‌رسند. در این خودرو لوکس،  ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر ۴۲۰ اسب بخاری استفاده شده البته امکان سفارش نمونه ۳ لیتری ۶ سیلندر با ۲۲۷ اسب بخار خروجی نیز فراهم است. هر دو موتور با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده اند.

در این طراحی جدید، درب عقب نیز پهن‌تر است و  این امر باعث می‌شود مسافران زمانی که قصد خروج از خودرو را دارند، به راحتی پیاده شوند و ورود خوبی هم خواهند داشت.  جنرال موتورز قبلاً طیف وسیعی از مدل‌های مینی ون را بر روی پلت فرم U خود ارائه می‌داد که این امر نیز زیربنای Pontiac Aztek بود.

رندر کادیلاک اسکاوان؛ مینی ونی لوکس با امکانات خارق العاده

جنرال موتورز همچنان در طراحی نسخه Avenir Buick که سال گذشته معرفی شد، تغییراتی اعمال کرد و آن را با جدیدترین ویژگی‌های ایمنی، مواد با کیفیت بالا و فناوری سرگرمی ارائه می‌دهد.

رندر کادیلاک اسکاوان؛ مینی ونی لوکس با امکانات خارق العاده

سی سال پیش، مینی ون باعث نابودی استیشن شد، در حالی که کراس اوور و SUV امروز سعی می‌کنند همین کار را با مینی ون انجام دهند. در نمای جانبی نیز حس ملاقات با یک خودروی جعبه‌ای را انتقال می‌دهد که مجموع این‌ها را باید تغییرات اساسی در نمای ظاهری این محصول دانست. کادیلاک برای ارائه کابین‌های فناورانه و فوق العاده راحت، شهرت جهانی دارد.

رندر کادیلاک اسکاوان؛ مینی ونی لوکس با امکانات خارق العاده

در این محصول نیز طبق قاعده عمل کرده و مخاطب را مجذوب خود می‌کند. یک نمایشگر ۷.۲ اینچی لمسی سمت چپ فرمان قرار دارد که در واقع مرکز نمایش اطلاعات ضروری ویژه راننده است و دقیقا متصل به آن یک نمایشگر ۱۴.۲ اینچی دیجیتال پیش روی راننده قرار دارد که جایگزین نشانگر سنتی آمپر شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا