آسفالت بیش از ۳۰ کیلومتر راه روستایی در کهگیلویه

کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال بیش از ۳۰ کیلومتر از جاده های بین بخشی و راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد تومان آسفالت شده است.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛عملیات اجرای ۶ کیلومتر آسفالت راه روستای ایمورآباد در بخش مرکزی کهگیلویه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد آغاز شد.

دارا کریمی نژاد در بازدید از این پروژه با بیان اینکه جاده از شاخص های مهم توسعه و در راستای اشتغالزایی و ثبات سکونت روستایی است گفت: این جاده با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان در دستور کار راهداری شهرستان و پیمانکار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با تاکید بر پتانسیل گردشگری در حومه غربی دهدشت افزود: انتظار می رود این مسیر در کاهش تصادفات و امر مهاجرت معکوس به روستا موثر واقع شود.

دیانتی اصل رییس اداره راهداری کهگیلویه ضمن تاکید بر ادامه پروژه بهسازی راهها در شهرستان در سال جاری گفت: از ابتدای امسال بیش از ۳۰ کیلومتر آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد تومان در بخش های دیشموک، چاروسا و مرکزی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: از این مقدار ۶ کیلومتر جاده قلعه رییسی به دیشموک، ۳ کیلومتر مسیر شهید پرواز به ده قاضی، ۶ کیلومتر سردره به ده انار و ۶ کیلومتر مسیر دشتک، مورخانی و بناری اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات تعریض و آسفالت روستای لیرکک در بخش مرکزی نیز در دست اجرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا