یارانه معیشتی تیرماه چه زمانی واریز می‌شود؟

۱۹ماه است که یارانه معیشتی بنزین هر ماهه به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز می‌شود؛ حالا در ۱۰تیر ماه امسال، بیستمین مرحله از این یارانه نیز به حساب مشمولان آن واریز خواهد شد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛یارانه معیشتی بنزین پس از افزایش قیمت بنزین در آبان ۹۸، به برخی از خانوارها اختصاص یافت که البته هر خانواده باتوجه به تعداد اعضا، رقمی متفاوت دریافت می‌کرد و البته این رقم در این ماه‌ها هیچ تغییری نداشته و مانند همان نخستین مرحله است. بدین ترتیب خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

افرادی که یارانه نمی‌گیرند گوش به زنگ باشند

پس از اعطای یارانه معیشتی بنزین، بسیاری از افراد اذعان داشتند که با وجود مشمول شرایط بودن، این یارانه را دریافت نمی‌کنند و حال پس از ۱۹ماه مقرر شده تا شرایط این افراد نیز بررسی شود و به آن‌هایی که شرایط را دارا هستند، یارانه تعلق بگیرد. البته گفتنی است که هنوز شرایط دقیق دریافت یارانه معیشتی اعلام نشده و افراد باید منتظر اخبار باشند.

چند روز پیش نیز اعلام شد که کسی برای دریافت یارانه معیشتی یا نقدی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه نکند؛ چرا که هنوز شرایط به طور دقیق مشخص نیست و مراجعه به این سازمان تنها اتلاف زمان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا