در آستانه ۲۳ سالگی، برند ویدیویی توسن رونمایی شد

شرکت توسن در آستانه ۲۳ سالگی از برند ویدیویی توسن رونمایی کرد.

شرکت توسن (سامانه‌های نرم‌افزاری نگین) فعالیت کاری خود را با هدف ایجاد پلتفرم‌های بازار‌ها و نهاد‌های ملی و نیز ارائه راهکار‌های نوین فناوری اطلاعات در حوزه بانکداری شروع کرد. این شرکت با توسعه خدمات در این حوزه توانست گام‌های مثبتی را در عرصه بانکداری و ارائه خدمات بردارد. تا جاییکه به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه راهکار‌های نوین بانکداری و پرداخت در کشور شناخته شده است.

هم اکنون بیش از ۵۰ بانک و مؤسسه مالی و اعتباری و نهاد دولتی از خدمات شرکت توسن استفاده می‌کنند و بیش‌از ۲۷ میلیون ایرانی نیز از محصولات و سرویس‌های این گروه بهره‌مند هستند.

طی سال‌های گذشته گروه توسن همگام با تحولات و روند‌های دیجیتال، اکوسیستمی شامل کسب‌وکار‌های مختلف و با رویکردی نوین ایجاد کرده است بر این اساس نیاز بود تا به منظور یکپارچه‌سازی و هماهنگی بیشتر این اکوسیستم و اعضای آن، مجموعه جدیدی را راه‌اندازی کند.

برهمین اساس شرکت توسن در آستانه ۲۳ سالگی از برند ویدیویی توسن رونمایی کرد. همچنین گروه توسن به تازگی از اکوسیستم دیجیتال خود به نام “دیار” رونمایی کرده بود. دیار دیجیتال درواقع پاسخ گروه توسن به تغییرات دنیای دیجیتال است که با تکیه ‌بر میراث ۲۳ ساله این شرکت در حوزه بانک‌داری و پرداخت شکل گرفته‌ است.

باید یادآور شد که دیار دیجیتال نام تجاری مجموعه توسن دیجیتال است که به‌منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی کسب‌وکار‌های دیجیتال در این گروه راه‌اندازی شده‌است. دیار دیجیتال وظیفه خلق ارزش در حوزه‌های فعالیتی گروه توسن و اکوسیستم فین‌تک را برعهده دارد.

در ادامه شما می‌توانید برند ویدیویی توسن را مشاهده کنید.

این ویدیو فلسفه وجودی توسن را نشان می‌دهد و در آن به نقش نیاکان ما در گذشته  و اهمیت فناوری اطلاعات امروزی برای تسهیل زندگی مردم در جامعه اشاره دارد.

منبع: نبض فناوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا