درآمد ۲۸ میلیارد تومانی نماد توسن در مهرماه ۱۴۰۱

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" مجموع فروش و خدمات خود را در مهرماه ۱۴۰۱ نزدیک به ۲۸ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان اعلام کرد که این رقم به نسبت مهرماه ۱۴۰۰ رشد ۱۶.۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش نبض تجارت، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد ” توسن” در فرابورس ایران در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، آماری در حوزه فروش خدمات پشتیبانی و نرم افزاری در دوره یک ماهه و درآمد شناسایی شده از ابتدای سال مالی تا پایان مهر ۱۴۰۱ را ارائه می‌دهد.

در این گزارش، شرکت توسن که در حوزه ارائه خدمات نرم افزاری و ارائه دهنده راهکار‌های بانکی و پرداخت فعالیت می‌کند در زمینه فروش این خدمات توانست در مهرماه امسال ۲۸ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان درآمد کسب کند و در مجموع درامد شناسایی شده توسن از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری ۳۴۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان اعلام می‌شود که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۸ درصدی رشد داشته است.
گفتنی است که درامد شناسایی این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آذر ۱۴۰۰ رقمی معادل ۴۲۷ میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان بوده است و پیش بینی درآمد ۵۷۰ میلیارد تومانی جهت سال مالی ۱۴۰۱ را نیز دارد.
شرکت توسن در مهرماه سال جاری از خدمات پشتیبانی بیش از ۲۶ میلیارد تومان و از فروش نرم افزاری نیز بیش از ۲ میلیارد تومان درامد کسب کرده است.
میزان درآمد شرکت توسن از خدمات پشتیبانی درحالی است که این شرکت توانسته است درآمد خود را از خدمات پشتیبانی از ابتدای سال مالی تا پایان مهر سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۶۳ میلیارد و ۷۹۳ میلیون تومان کسب کند.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد “توسن” شرکتی دانش بنیان با هدف ایجاد یک بستر مستقل و بومی برای ارائه راهکار‌های نوین فناوری اطلاعات در زمینه‌هایی مانند بانکداری و دولت الکترونیک تاسیس شده است. این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه در بخش فناوری بوده است.
گروه شرکت‌های توسن مشتمل بر ۳۴ شرکت بوده و در ۶ کشور دنیا حضور فعال دارد و از این طریق محصولات و خدمات خود را ارائه می‌دهد. توضیح بیشتر اینکه شرکت توسن با در اختیار داشتن ۵۰ مشتری که شامل بانک‌ها و موسسات اعتباری است، به مشتریان خود ۵۰ محصول و خدمت در حوزه فناوری ارائه می‌دهد.

شرکت توسن در افق زمانی ۵ ساله آینده خود قرار است درجمع چهارده شرکت برتر ارائه دهنده سرویس‌های بانکداری در جهان و همچنین برترین ارائه دهنده راهکار‌های بانکداری اسلامی در دنیا شود.

منبع/نبض فناوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا