رشد ۲۲۸ درصدی نماد توسن از “فروش نرم افزار” در آبان ماه سالجاری

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" از فروش نرم افزار در آبان ماه ۷ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان درامد کسب کرده است و با توجه به فروش ۲ میلیارد ۴۱۲ میلیون تومانی نرم افزار در مهرماه، نشان از رشد ۲۲۸ درصدی توسن از فروش نرم افزار در آبان ماه خبر می‌دهد.

به گزارش نبض تجارت، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد “توسن” در بورس، در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال از درآمد شناسایی شده منتهی به ۳۰ آبان امسال، آمار‌هایی در حوزه فروش خدمات “پشتیبانی” و “نرم افزاری” در دوره یک ماهه و درآمد شناسایی شده از ابتدای سال مالی تا پایان مهر ۱۴۰۱ را ارائه می‌دهد.
بر اساس این گزارش، مجموع فروش و خدمات توسن در آبان ماه ۳۵ میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان بوده که این رقم نسبت به مهرماه رشد ۲۴ درصدی دارد. میزان فروش توسن در مهرماه سالجاری ۲۸ میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان بوده است که مقایسه این دو رقم نشان از رشد ۲۴ درصدی فروش در طول یک ماه است.
شرکت توسن در آبان ماه سال جاری از “خدمات پشتیبانی” خود بیش از ۲۷ میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان و از “فروش نرم افزاری” نیز بیش از ۷ میلیارد تومان درامد کسب کرده است.
درامد حاصل از “خدمات پشتیبانی” شرکت توسن درحالی به ۲۷ میلیارد تومان در آبان ماه می‌رسد که در مقایسه با رقم ۲۶ میلیارد تومانی در مهرماه، رشد ۵.۲ درصدی درامد از “خدمات پشتیبانی” برای شرکت به ثبت می‌رسد.
همچنین فروش و درآمد این نماد بورسی در ۱۱ ماهه منتهی به آبان ۱۴۰۰ در حدود ۲۷۸ میلیارد میلیون تومان بوده است درحالیکه این رقم در ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ یعنی از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه ۳۸۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی شده است که رشد ۳۷% را داشته است و بر اساس پیش بینی شرکت مجموع درامد شناسایی شده این نماد بورسی تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ به ۵۷۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد “توسن” شرکتی دانش بنیان با هدف ایجاد یک بستر مستقل و بومی برای ارائه راهکار‌های نوین فناوری اطلاعات در زمینه‌هایی مانند بانکداری و دولت الکترونیک تاسیس شده است. این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه در بخش فناوری بوده است.
گروه شرکت‌های توسن مشتمل بر ۳۴ شرکت بوده و در ۶ کشور دنیا حضور فعال دارد و از این طریق محصولات و خدمات خود را ارائه می‌دهد. توضیح بیشتر اینکه شرکت توسن با در اختیار داشتن ۵۰ مشتری که شامل بانک‌ها و موسسات اعتباری است، به مشتریان خود ۵۰ محصول و خدمت در حوزه فناوری ارائه می‌دهد.
شرکت توسن در افق زمانی ۵ ساله آینده خود قرار است درجمع چهارده شرکت برتر ارائه دهنده سرویس‌های بانکداری در جهان و همچنین برترین ارائه دهنده راهکار‌های بانکداری اسلامی در دنیا شود.

 

فروش و درآمد شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن) در آبان ماه ۱۴۰۱

منبع/بخش تحلیلی نبض فناوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا