بازگشت بکار۱۶۰۰ کارگر آذری با حمایت دستگاه قضا

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته، مشکلات ۲۰ واحد تولیدی در استان آذربایجان شرقی مرتفع گردید که همین امر سبب بازگشت به کار حدود ۱۶۰۰ نفر از کارگران شد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان آذربایجان شرقی تلاش خوبی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیددی و بازگشت کارگران به اشتغال در سال گذشته انجام داده است، گفت: باید تلاش‌های زیادی بر لزوم تقویت و حمایت از تولید و صنعت انجام گیرد چراکه حمایت از تولیدکنندگان و صنایع و رفع موانع تولیدی موجب رونق اشتغال می‌شود.

موسی خلیل الهی ادامه داد: در سال گذشته، مشکلات ۲۰ واحد تولیدی در استان آذربایجان شرقی مرتفع گردید که همین امر سبب بازگشت به کار حدود ۱۶۰۰ نفر از کارگران شد.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: یکی از نیاز‌های اصلی جامعه اشتغال است و تشکیلات قضایی استان تلاش خواهد کرد تا با هم افزایی از بیکاری کارگران و رکود اقتصادی جلوگیری کند.

همچنین رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد شورای حفاظت از حقوق بیت المال در سال گذشته، گفت: بیش از هزار و صد هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف شده است.

علی اکبر گروسی ادامه داد: همچنین میزان ۱۱.۹ هکتار از اراضی زراعی و باغات کشاورزی، مستحدثات قلع و قمع و یا اعاده به وضع سابق شده است.

خبرگزاری میزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا