رقم قرارداد یورگن لوکادیا فاش شد؟!

ک نشریه انگلیسی در گزارشی علاوه بر بررسی شرایط حضور لوکادیا در پرسپولیس، رقم قرارداد این مهاجم را فاش کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از ایرنا؛ یک نشریه انگلیسی در گزارشی به بررسی انتقال یورگن لوکادیا به پرسپولیس پرداخت. لوکادیا مهاجم سابق پی اس وی، برایتون و بوخوم به شکلی باورنکردی به پرسپولیس آمد.

این درحالی است که به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد معمولا جذب بازیکن خارجی به شدت سخت است چرا که بحث انتقال پول وجود دارد. برای مثال دو فصل پیش طبق قانونی که در فوتبال ایران وجود داشت،‌ تیم های ایرانی امکان خرید بازیکن خارجی جدید را نداشتند. با این حال ورود لوکادیا به پرسپولیس امید بزرگی برای هواداران تیم تهرانی است.

این بازیکن ۲۸ ساله در شرایطی با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته که مبلغ مصدوم این انتقال چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان (۸۲۵ هزار پوند) است.

مهاجم هلندی، فوتبالش را در پی اس وی با با زدن ۶۲ گل در ۱۷۶ بازی آغاز کرد و هفت سال در این باشگاه حضور داشت.

در سال ۲۰۱۸ او به برایتون رفت و رکورد انتقال تاریخ این باشگاه را شکست. انتقال قرضی به هوفنهایم و سپس فوتبال آمریکا پیش روی مهاجم جدید پرسپولیس قرار گرفت. او در ژانویه اما به بوخوم بازگشت و نیم فصل در این تیم حضور داشت.

این بازیکن در ۲۸ سالگی به تیمی رفت که نفراتی مانند علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی را در اختیار دارد و امیدوار است پس از یک فصل نایب قهرمانی، کاپ را پس بگیرد.

این سایت در ادامه گزارش خود به نقش علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران در این انتقال اشاره کرد و گفت: جهانبخش هم تیمی یورگن در براتون بود که در این انتقال او را برای حضور در لیگ خلیج فارس تشویق کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا